Lidgeld

• Het lidgeld voor een Piloot lid bedraagt 40 €
  • Het lidgeld voor een Partner Lid bedraagt 15 €

Dit kan gestort worden op IBAN: BE50 4745 3592 3118, BIC: KREDBEBB met als vermelding PILOOT of LIDGELD .

Wat krijgt u daarvoor in de plaats.

• Gratis deelname aan de nieuwjaarsreceptie voor piloot en partner.
  • Mogelijkheid tot deelname aan de ritten georganiseerd door onze club die openstaan voor leden en niet leden.
  • Mogelijkheid tot deelname aan onze drie daagse rit enkel voor leden.
  • Mogelijkheid tot deelname aan onze BBQ rit in september enkel voor leden.
  • Mogelijkheid tot deelname aan ons jaarlijks banket voor piloot en partner. De club betaald in deze maaltijd een deeltje alsook voor de partner/lid.
    Partners of  personen die wensen deel te nemen maar die geen partner/ lid zijn zullen vanaf heden het volledige bedrag    van de maaltijd moeten betalen.
  • Ieder piloot lid die aan minimum twee ritten deelnemen, georganiseerd door AC Leopard, kan aanspraak maken op een geschenk. Dit  wordt overhandigd op het clubfeest of kort erna.
  • Steeds op de hoogte gehouden worden van de activiteiten van onze club.
  • De mogelijkheid om te genieten van een voordelige oldtimer verzekering bij”Marsch” of “Erard Verzekeringen” via onze club.